Er jeg lykkelig?

Jeg fikk lyst å prøve meg på et spørsmål og svar (Q & A) innlegg. Så for å få noen spørsmål å svare på så la jeg ut forespørsel på instagram og snap. Tusen takk for respons, dette blir gøy… tror jeg. Let’s do this 😊

Hva slags telefon har du? 

Jeg har samsung galaxy s9 pluss og er veldig fornøyd med den, kamera er bra og levetiden på batteri er bra.

Er du lykkelig?

Jeg er utrolig lykkelig, og har det så bra.

Hva er det verste du har opplevd?

Det verste jeg har opplevd var da Daniel ble født og han var helt blek, slapp og de sprang avgårde med han, jeg visste ikke hva som skjedde.. les om det her

Hvordan syns du det var å bli 40 år og åssen føles det å nærme seg 50?

Det å bli 40 var ikke så ille, det var verre å bli 30.. Nærmer meg 50? Hallo, det er MANGE år igjen (ønsker jeg å tro).

Hva gjør deg sint?

Urettferdighet!

Er dette din første blogg?

Nei, hadde en i 2013 men oppdaterte så å si aldri, den er slettet nå.

Kunne du vært sammen med en yngre gutt?

Jeg ER sammen med en yngre gutt, Rune er 39 år.

Trener du?

Nei, men det burde jeg absolutt ha gjort.

Du havner på en øde øy, du kan bare ha med deg 2 personlige ting, 1 person og yngling klesplagget ditt, hva og hvem er det da?

Oi.. personlige ting ville vært tennstål og kniv (sett et par reality show). Ville hatt med Rune, og pysjen min.😊

Hva er favoritt parfymen din og hvorfor?

Favoritten min er for tiden Hugo Boss, The scent. Den er frisk med litt krydderlukt.. men har mange favoritter.

Dette var gøy, og jeg tror det får holde for nå. Håper dere syns det var bra.

Klem fra meg 😘

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg