Er kanskje ikke uvanlig

Herlighet, noen ganger skulle jeg ønske at døgnet hadde MANGE flere timer, men så lenge det ikke har det så får man fylle de timene man har. Det er fiksing her og fiksing der pluss de vanlige gjøremålene innimellom der. Liker hektiske dager jeg, men de siste dagene har det vært litt mye selv for meg. Veldig forståelig at det er sånn, men nå trengte jeg en liten pause kjente jeg. Det er kanskje ikke uvanlig!

 

Da finnes det ikke et bedre sted å “gå” til enn hit på bloggen, dette roer en stresset kropp og en hjerne som tenker litex, innredning, utseende og planlegging. Så jeg er veldig glad for at jeg har denne plattformen å komme til, her er det noe som gjør at pulsen stabiliserer seg, hjernen samler seg og jeg slapper av. Det er godt! Nå skal jeg kjøre Rune på jobb så dra å handle, så er det gjort. 

Ønsker dere en fin dag og jeg kommer sterkere tilbake med engasjement på bloggene 🥰

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

 

12 kommentarer

Siste innlegg