Er så lei av å få de beskjedene!

Det er så rart dette med vekkeklokke for meg, de dagene jeg IKKE behøver å ha på den så er jeg oppe og spretter i 6 ish tia. De dagene klokka er på våkner jeg ikke før den ringer, kanskje jeg som “frykter” denne alarmen faktisk burde ha den på hver eneste dag så jeg kan sove lenger. Merkelig! Vel, uansett så er vi i gang med en ny dag, sola kommer og det er vindstille, kan vi få et snev av vårfølelse i dag også tro. Det gjenstår å se!

 

Planen i dag er enkel, Rune skal rive og jeg skal bort en tur. Ellers så holder jeg faktisk fortsatt på med å si meg uenig i at den gamle linken min strider mot retningslinjene til facebook. Hver eneste dag får jeg varsler og jeg tenker bare NÅR skal det ta slutt egentlig?? Er så lei av å få de beskjedene, jeg har skjønt greia og har vel sagt meg uenig i beslutningen 1000 ganger snart, blæh!

Ønsker deg en kjempefin dag og kos deg så mye du kan  ❤

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

20 kommentarer

Siste innlegg