Et åpent sinn er helt greit å ha

Nå nærmer påsken seg og gule tulipaner er på plass, jeg er ikke sånn at jeg pynter mye til påske, men litt gult er jo kult så noe må jeg ha. Det skal på en måte synes at det er påske når man skal være hjemme. Det dukker vel opp en lammestek også, det er liksom tradisjon å ha det i påsken. Jeg for min del skal prøve å være litt åpen for det i år og faktisk smake på det. Kan jo hende smaken har forandret seg ang lammested (ikke fan av det altså). Men et åpent sinn er helt greit å ha.

 

Når det kommer til badet så har vi et håp om å komme igang med flising nå i påskeferien, det hadde isåfall vært helt perfekt og så lenge ingenting kommer i veien for det så er det slik det blir. SPENNENDE!

 

Jeg håper så inderlig at dette kalde været vi har er en indikasjon på varm sommer, jeg velger å tro det så jeg gleder meg vilt til varmere tider. I fjor på denne tiden så var vi både blitt brune og ferdige med beising av veranda. Jeg sier i fjor, men det er faktisk 2 år siden. Føler at 2021 er på en måte helt borte fra hodet, egentlig så har jeg sagt i fjor mange ganger og da ment 2019. Det viktigste fra denne tiden vil jeg huske, ellers er det greit å hoppe over de 2 siste årene. I dag var det koselig å se seg selv på topp 40 igjen, juhuuuuu 🥰

Ha en fin torsdag alle sammen

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

 

16 kommentarer
    1. God morgen 🙂
      Ja håper som deg, at sommeren blir flott og varm og lang 😀
      Merkelig dette med vinteren som ikke kom når den skulle og kommer når den ikke skal 😀 Her er det minusgrader så det holder om natta – og snø ut hele påska! 😀

    2. Alltid kjekt å være åpen for å forsøke, ja – kan jo hende du blir positivt overraska 😉
      Ja de derre tidshoppene.. jeg har nok rota temmelig mye med årstallene de siste årene, så det var kjekt å høre at vi er flere, hihi.
      Ha en superflotters torsdag, da ❤

    3. Grattis med retur til topp 40 😀 Jeg er også skeptisk til noen kjøttyper, men det kommer veldig an på tilbehøret om det smaker godt eller ikke. Ta sjansen! 😉

    4. Jeg elsker påsken og synes det er hyggelig å pynte.🐥Men det er mer tid til Kos og hygge i påsken synes jeg. Jula er så mye mer styr og stress med mat og gaver. Nydelige tulipaner!🐥Kos deg masse i dag!🤗

    5. Lammestek er godt synes jeg, og spesielt når vi får til en veldig god saus til ☺️
      Ellers er jeg ikke sånn oversettes glad i fårekjøtt 😉
      Vi styrer med litt oppussing her snart også. Har lista klar for hva vi må ha av diverse maling etc. Så nå skal det snart handles inn. Blir vel etter påske, for nå har det vært litt annet som kom først.😁
      Ha en fin dag! Klem ❤️

    6. Jeg velger å ikke hoppe over de to siste årene, men ha de fastspikret i minnet, for det er meningen at en skal lære noe av dette, en bør ihvertfall det slik jeg ser det – men jeg ser hva du vil fram til.

    7. Her kommer det nok fram harepuser, høner og haner om noen dager. Så skal jeg kjøpe et par gule ildtopper tenker jeg 🟡 Ha en fortsatt fin torsdags kveld 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg