Et eller annet slags utekjøkken, det skal vi ha! 

De siste dagene så har været minnet om vår, noe som selvfølgelig gjør at man virkelig ser frem imot den tiden. Og i år som hvert år så frister det å lage noe, gjøre noe eller skape noe. Vi er litt glad i oppussing, vi elsker å være kreative å få til ting vi setter oss som mål. I fjor så gjorde vi om inngangspartiet vårt for der ute så det ut som en slagmark. Og slik slik så det ut før vi begynte og under der igjen slik det ble. Det har kommet grus i etterkant av dette bildet og boden bak er ikke ferdig enda, så det er det ALLER første som skal gjøres så fort solen varmer LITT mer. Jeg liker ikke å ha halvferdige prosjekter hengende over oss, så derfor er det første prioritering. På listen over ønsker rundt og i huset står det mange punkter og mange drømmer.

 

Jeg drømmer om et utekjøkken, men mine tanker på hvordan jeg har lyst at det skal se ut er nok litt for store. Jeg skjønner at vi ikke kan få det til akkurat slik jeg gjerne ville hatt det, men noe i den duren hadde vært fint. Det er jo egentlig bare fantasien og bankkontoen som setter grenser. Så reint egentlig gått ut ifra sistnevnte så er det vel noe slikt vi får til (grill har vi jo).Vi flytter som regel matlagingen ut senest i mai, og med norsk sommer så hadde det vært fint å hatt et sted under tak. Og igjen, jeg drømmer og drømmer. Se på disse da…. dån!!Heldigvis kan ingen ta fra meg mine drømmer og kanskje en dag tenker jeg. Hvis ikke så er det helt greit det også for et eller annet slags utekjøkken, det skal vi ha!

NYT KVELDEN ❤

gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg