Et godt tips til håret..

Reklame | Nicebeauty.com

Sent, men godt.. solen fant sin vei gjennom skyene, og dører og vinduer går opp med en gang, DEILIG. Måtte bare si det først hehe !! Altså, håret mitt er helt utrolig, fra en dag til en annen så har det floket seg så mye at det tar meg ihvertfall en halvtimes tid å børste ut. Skjønner ikke hvordan det er mulig egentlig, for det kan floke seg ved at jeg ikke rører det engang, merkelig. Jeg har prøvd ALLE mulige ting for å få det mykt og glatt, men ingenting har egentlig hatt effekt. Men…ENDELIG har jeg kjøpt en balsam som virkelig gjør sin jobb og jeg er sååååå happy.Jeg har prøvd den en gang før og jeg fikk så glatt fint hår, og det var så lett å børste igjennom at det var en fryd. måtte få kjøpt den og i dag kom den i posten, leveringen var kjapp heldigvis. Dette er et tips fra meg til deg som sliter med tørt og “ubrukelig” hår. Anbefales virkelig og jeg gleder meg skikkelig til å vaske håret i morgen..Klikk på bilde så kommer du rett til nettbutikken og første steg til en fint hår ❤
Nå, skal jeg nyte sola i et sekund eller to til, før resten av dagen går til bryllupskake ❤

Klem fra meg til deg 😘

-Lene- 🌹

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg