Et par tanker på en mandag..

“Det er så mye jeg har lyst å skrive om, det er så mye jeg har i tankene for tiden. Men jeg kan ikke bare buse ut med alt slik jeg egentlig har lyst til. Grunnen til det er enkel, det er ikke bare meg i denne familien min. Og jeg må innimellom tenke at kanskje ikke alle har lyst å jeg skal åpne meg som en midtside i en bok”.

 

Meg

Sist uke så var jeg litt nedstemt og det har nok syntes på bloggen min. Det gir meg dårlige vibes når innlegg bærer preg av en dårlig periode, og det kan jeg tenke meg dere som følger meg har merket også. Det beklager jeg så mye for det er ikke slik det skal oppleves å komme innom min blogg. Men sannheten er jo at denne plattformen min nesten blir som et ekteskap i hverdagen.

 

Det kommer ikke an på hvordan man har det, men hvordan man tar det.

 

For den følger meg i gode og onde dager. Det er vanskelig å ha en blogg som bare bærer preg av at livet skinner døgnet rundt. For det er jo ikke slik livet er, det går opp og ned i livet til en blogger også. Og i forrige uke så var det litt dårlig stemning i knotten og det er bare slik det var dessverre, men for nå så er den tiden over og jeg har det så fint så. Takk for tålmodighet ❤

 

Nyheter

Nyhetsbilde er et stort virus, og man leser sjeldent en god nyhet på nyhetene lenger. Og det provoserer meg at det finnes så mange som ikke tar dette alvorlig nok og det gjelder spesielt helsesektoren. Jeg som et vanlig menneske i gata skjønner at hvis jeg har vært på ferie i et land med vedvarende smitte, så forhører jeg meg før jeg går på jobb eller store arrangement.

 

16 ansatte var på samme vakt. Disse er i hjemmekarantene i 14 dager. Det er ikke rart at dette spres så fort som det gjør. 

 

Ansatt på intensiven på NYFØDTAVDELINGEN er smittet etter en ferie i Østerrike. Det burde jo ikke skje. De som jobber i helsesektoren er mennesker alle har behov for å ha på jobb, da satser man ikke bare på at man ikke er smittet. Da er det viktig å vite sikkert. HOLD DERE HJEMME! (klarer ikke å la være å skrive mine tanker om det)

honey-script-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 kommentarer
    1. Veldig, veldig skummelt ja det med smitten, og dem som ikke respekterer rådet om å holde seg i karantene. Og enda verre, dem som kommer hjem fra smitteutsatte områder og ikke tenker på å si fra eller bli testet før en uke etter de er kommet hjem. Og voksne folk, burde ikke de ha såpass med gangsyn at de skjønner sånt?
      Her i byen er det 9 nye smittede tilfeller i dag. Vi hadde 3 fra før av. Og alle har vært i Italia/Østerrike, bortsett fra en av de i dag, som har vært i London.
      Jeg vet ikke hvordan den sykdommen vil oppføre seg hos meg, jeg har tross alt dårlig immunforsvar? Så jeg ønsker jo at alle skulle være forsiktige. Men jeg har ikke panikk eller noe sånt. Jeg blir bare irritert på dem som tar så lett på det, fordi de er friske og raske i utgangspunktet selv. De tenker ikke på at det finnes maaaaange sårbare rundt dem.
      Godt å høre at du er over den vanskelige perioden. Ikke noe kjekt når ting føles tyngende og leit.
      Sender over gode klemmer ♥

      1. Det er nettopp det som er så ille at noen mennesker ikke tenker langt nok. Som du sier så er det mange rundt som er i risiko grupper man burde tenke på.. uff uff og atter uff.
        Håper at de klarer å sette igang noen tiltak som stopper denne spredningen 🙏
        Ja det er godt, for det er slitsomt å være “down”. Men jeg er positiv og flink til å snu humøret.. takk for gode klemmer ❤❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg