Et tema om gangen…

Når jeg innimellom sliter med å komme opp med et tema til bloggen så spør jeg Linda, venninna mi… Og når jeg tror hun tenker over tema til min blogg, altså når hun blir stille i telefonen, da blir jeg glad… Men når hun da har tenkt litt, og jeg spør, “ja, hva har du kommet frem til?” Så har hun kommet på en ny ide til hva hun kan ha på konfirmasjons bordet eller hva hun skal handle på butikken!!!!!! Altså hallo….. Det er ikke veldig til hjelp hehe….🙄😜Men, jeg skal kanskje ikke si det for høyt, for når hun spør meg om feks.. “hvordan skal jeg ha bordkortene til konfirmasjonen?” og hun venter på svar og tror jeg tenker på løsninger. Da tenker jeg tema til blogg og kommer som regel opp med et haha 🙃 Til slutt så har vi hjulpet hverandre uansett, vi må bare konsentrere oss litt først om et tema om gangen.

Ha en fin dag folkens

-Lene- 🌷

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg