Et turbulent forhold

I natt våknet jeg av at det var for varmt på soverommet. Jeg sliter med å finne riktig temperatur til å få en god natt søvn. Det har vært så himla kaldt der inne den siste uka så i går lukket jeg vinduet nesten igjen. Det resulterte i at jeg våknet svett før 04, kan jo skjønne at det blir varmt da jeg ligger under en 200×220 tykk dundyne. Så i dag skal sommerdyna på igjen og jeg skal igjen prøve uten at vinduet står på vidt gap. Ikke var det så kaldt ute i går kveld heller, så det hjelper jo ikke på. Store problemer å løse her for tiden altså.  

 

Bortsett fra disse STORE problemene så har jeg kjøpt en melkeskummer og nå smaker kaffe’n så godt. Jeg og den kaffen har et turbulent forhold kan man si, det har vi hatt i mange år. Men satser på at det har stabilisert seg litt nå.  

 

I helgen så var det fest på gang og det var så utrolig moro, dansa mer enn noen gang og møtte på mange kjente fjes. GØY! Søndagen var litt mer av det rolige slaget og tilbragte stort sett hele dagen på sofaen med film og serie. I går fikk jeg influensavaksina så da slipper jeg i hvert fall å bli så hardt angrepet om den skulle finne veien til huset vårt. Vet ikke helt om det er pga den men jeg fryser så utrolig i dag så jeg har bare lyst til å holde meg under pleddet og det tror jeg jammen meg jeg skal gjøre. Håper dere har fine dager 🙏

radith-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

8 kommentarer

Siste innlegg