Ethvert forhold ser enkelt ut til å begynne med

“Hva tenker andre om forholdet til Rune og meg, hva syns andre vi kunne gjort bedre og hva syns andre vi gjør bedre enn dem. Det betyr egentlig ikke så mye hva andre tenker om oss som par så lenge vi har det godt. Andre mennesker ser bare det de ser, ingen ser innenfor våre 4 vegger i vårt private liv i vårt eget lille rike. Men, det får meg til å se på oss utenfra, hva tenker jeg om oss sett utenfra”

 

Ethvert forhold ser enkelt ut til å begynne med

 

Som alle vet så trenger alt som er levende næring, det gjelder også i et forhold. Det er mye jobb å holde et forhold i gang, det går ikke på skinner hele tiden 24/7. Men man kan få det til ved å tenke litt over hva man kan gjøre bedre og hva man kanskje ønsker fra sin partner. Slik som jeg ser det utenfra her hos oss, så ser jeg disse ordene. Dette er ting jeg føler foregår bak våre 4 vegger.

Kjærlighet

Det er mye kjærlighet i vårt hus, vi er utrolig flinke til å fortsatt fortelle hverandre hvor mye den andre betyr daglig. Om ikke i ordets forstand, men ved handlinger.

Omsorg

Vi passer på hverandre og hjelper til der det trengs så lenge vi har muligheten til det. Vi bryr oss om den andres velvære.

Ståpåvilje

Vi står på som maskiner når vi først setter igang med prosjekter og vi klarer det uten å fly i tottene på hverandre.

Tillit

Vi kan stole på at den andre gjør det den sier, vi kan stole på at vi er ekte med hverandre.

Snillhet

Rune er den snilleste personen jeg vet og stiller alltid opp for både meg og andre. Jeg selv ser på meg selv som en snill person som ikke vil NOEN noe vondt.

Stahet

Vi kan være ekstremt sta begge to, og det hender at det blir en liten diskusjon før vi er enige. Enten så blir vi enige om å være uenig eller så forblir vi uenige om den tingen. Sånn er det bare. Men vi liker å snakke ting ut og kommer som regel til en løsning.

Irritasjoner

Jeg kan svelge mange kameler som jeg egentlig burde ha snakket om, men jeg liker ikke å ta det når jeg er irritert. Da blir det ofte krangling ut av det, så da svelger jeg det heller og lar det gå. Som regel så går det over av seg selv og irritasjonen for den tingen er borte.

Stolthet

Vi kan begge vært for stolte til å bøye oss når vi tar feil. Så på det punktet så burde vi jobbe litt mer.

Forskjeller

Vi er forskjellige på noen plan, Et eksempel er at han kan være en sofagris som kan se på tv 24/7. Jeg er absolutt ikke slik og rører ALDRI sofaen på dagtid hvis ikke jeg er syk eller har hatt våkenatt av en eller annen grunn.

Dumhet

Vi kan ofte være veldig ivrige til tider, spesielt hvis vi finner ut at vi skal gjøre noe her hjemme. Da kjører vi på noen ganger uten å tenke planen ferdig. Det blir bra til slutt, men det er en dumhet fra begges side. Planlegging er en ting vi begge burde bli bedre på.

 

Alt i alt, så skal vi ikke klage❤

 

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 kommentarer
    1. Ja kjærlighet og forhold må holdes vedlike, og noe av det viktigste tenker jeg er respekt, tid og å se og verdsette hverandre. <3 Betyr ingenting hva folk som ikke kjenner dere tenker.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg