Fader heller, hva er alternativet liksom

Dagen i går ble brukt til å forberede litt til helgens første 50 års lag. Jeg må si jeg gleder meg til dette. Det er meldt bra vær og selv om det ikke ser ut som at det skal bli strålende sol, så er temperaturen satt til å bli over 20 grader. Det skal bli bra! Både Rune og jeg er glad i å stelle i stand til slike ting og da går ting så mye lettere når vi gjør det sammen. Pappa Olafsen kom og hjalp til litt i går, da jeg verken kan strekke meg høyt eller løfte noe enda. Så jada, jeg har fortsatt vondt nå 3 uker etter! Men å skru litt der det trengs, det kan jeg. Det må jo tross alt bygges visse ting også i forbindelse med dette.

 

Vi fortsetter dagen med preps, godt med alt som er gjort. Jeg tenker at lørdag morgen skal gå til pynting, egentid, avslapping og matlaging. Null stress denne dagen tenker jeg og ved å gjøre litt hver dag denne uka så blir det sånn. 

 

Vi (les Rune og faren) har satt opp presenning på taket slik at alle får skygge, litt vanskelig å presse folk under en parasoll. Godt med lufting her så det blir heldigvis ikke for tett selv om at det heller ikke blir kaldt kan man si. Som jeg har sagt før så er jeg er bursdagsnerd. Det var et øyeblikk der jeg ikke gledet meg til denne bursdagen på grunn av tallet, men fader heller, hva er alternativet liksom. Så jeg har bestemt meg for at jeg feirer livet, jeg er heldig og jeg blir 50. Det er så mange som ikke får denne sjansen, men det har jeg og den skal brukes for det det er verdt. Gleder meg både til helgen og til 28.august da jeg offisielt er 50 år 🎉🎉

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

 

 

 

 

 

 

4 kommentarer
    1. Så fint å stelle til et slikt lag i fellesskap. 50 er et fint tall. 10, 30 og 50 var fine år, egentlig. 20, 40 og 60 fryktelig, syns jeg. Dumt at fallet skal henge så lenge i, men håper feiringa blir perfekt <3.

      1. Ja jeg gleder meg, det skal bli gøy. Nå har jeg falt til ro med at jeg faktisk blir 50 og da er gleden ved det mye større 🙂 Skulle virkelig ønske det ga seg snart og takk for det, satser på en perfekt 1 av 2 dager ♥️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg