Faller jeg litt ut av mitt game her inne

Så var jammen meg denne dagen snart gått også, en dag med over 24 grader i sola, altså hvor deilig er ikke det. Det eneste jeg har gjort i dag egentlig er å dra en tur til mamma på vafler, vært ute litt og sett på tv. Nå er vi i gang med kompani Lauritzen, har fått litt sansen for det programmet denne sesongen. Så da har vi startet fra start på sesong 1, artig program syns jeg.

 

Ofte så faller jeg litt ut av mitt game her inne når jeg først begynner å se på en serie!  Så det gjør jeg heldigvis stort sett bare på dager som dette (søndag)! 

 

Bedre sent enn aldri å begynne å se da og fytti så tøffe deltagerne er. Imponerende! Som dere vet så ser jeg ikke akkurat på tv hele tiden så det er nok mye jeg har gått glipp av de siste årene, men så enkelt som det er å streame det meste det meste man ønsker nå så er det jo greit. Ellers så er jeg VELDIG glad for at det bare finnes en søndag i uka, blir jo sliten av å sløve jo. 

Har DU hatt en fin dag?

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

8 kommentarer

Siste innlegg