Falt for fristelsen…..

På den ene siden hadde jeg lyst til å ta på meg skoa og gå en lang tur, laaaaang tur. Slik at jeg ikke var hjemme igjen før fastelavn er over og folk begynner å publisere andre ting enn deilige hveteboller. Sosiale medier bugner over av det. Ja, jeg kan holde meg unna telefoner osv, men hallo, hvem gjør det en hel dag liksom. Itte je!

Planen vår var å hoppe over dette i år. Det passer jo ikke vår sunne livstil om dagen. Men med vår viljestyrke og våre gode unnskyldninger på hvorfor det faktisk er LOV å kose seg innimellom (glem ostehorna i går), så ga vi etter. Kjøpte boller, pisket krem og syltetøy, så heiv vi innpå en bolle hver.

Så nå bærer det ut på tur, på tide å gå bollen av oss. Da er det kanskje så vi kan minusere de kaloriene etterpå, skal jo tross alt ha middag også.

Legg meg gjerne til på snap

Ha en fin fin bolle søndag

klem 😘

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg