Får jeg det ikke til nå så gir jeg opp

Nå har jeg endelig tid til å sette meg ned å skrive litt igjen, hele søndagen gikk i ett med ting jeg måtte gjøre så da hoppet jeg over tanken på å blogge i går. Helgen har vært fin, sola har vært her, men det har også vinden. Altså vind kan irritere meg grønn til tider, skjønner ikke vitsen med det egentlig. Nå håper jeg at regnet tar seg av resten av pollen og at denne perioden er over for denne gang.

 

Dagen i dag skal gå til å rydde litt rundt omkring for det er alltids noe å ta tak i om jeg ønsker det. Jeg skal igjen prøve å få skriveren min til å fungere, får jeg det ikke til nå så gir jeg opp. Den vil ikke koble seg til nettet her og det er så frustrerende. Spesielt når det er så mye jeg vil skrive ut til tider. Det hadde passet meg utmerket at den hadde funket.

 

I morgen er det tid for frisør og DET gleder jeg meg sykt mye til, det skal jeg nyte rett og slett. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, men det finner jeg ut av. Noen sommerlige striper skal jeg i hvert fall ha. Nå skal jeg komme meg i gang med ryddingen her og kanskje få unna det meste før sola dukker opp om et par timer. Håper helgen din har vært fin også.

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg