“Feel me! Gretten!

Sur og Gretten er det sjeldent jeg er for å være helt ærlig, men det hender så klart at jeg blir det også. Det som kan gjøre meg gretten og/eller sur er når jeg opplever på en eller annen måte noe urettferdighet eller ser urettferdig behandling. Sure mennesker generelt er så utrolig slitsomt og det sender så dårlige vibber så det frister lite å bli det selv. Derfor gjør jeg alt jeg kan for å slippe å bli det!

Ha en nydelig dag ☀☀☀

Frodith’s utfordring! I dag er dag 4, her er dag 1 (Redd), dag 2 (Sint), dag 3 (Glad) 🌷

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

6 kommentarer
    1. Ja sure mennesker er slitsomt å forholde seg til! 🙂
      Morsomt når man kan “late som” man er sur for bildets anledning 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg