Felles skjebne er felles trøst

I dag når jeg så fargene på himmelen gjennom vinduene kjente jeg at en tur på stranda var akkurat det jeg hadde lyst til. Det er noe med slike farger, det gir en så god følelse i hjerte. Når disse fargene speiler seg i vannet så kjenner jeg på lykken over å være til. Lykken over alt som er i livet mitt, takknemligheten for alt egentlig. Selv om at det er pandemi overalt så er jeg så lykkelig og jeg har det så bra jeg bare kan for tiden. Og dette synet, det blir jeg aldri lei av!Midt oppi alt som har skjedd de siste 2-3 månedene så har det også skjedd mange hyggelige ting. En av de har jeg lyst til å dele med dere for det er en ting jeg syns er så utrolig koselig. For vi var jo ikke alene om å oppleve vann overalt, og felles skjebne er felles trøst. Vi har alltid vært på hils med naboene våre og slått av en liten prat i ny og ne, men nå har vi virkelig blitt godt kjent med dem. Oppmuntret hverandre litt og ledd litt av hele greia innimellom.

 

En ting er i hvert fall sikkert, og det er at den champagneflaska jeg har hatt i kjøleskapet siden i sommer skal sprettes når coronaen har reist hjem igjen. 

 

Min kjære nabo og jeg har funnet tonen ordentlig og vi er så like på så mange måter. Det er moro å bli kjent med en person som man kommer så godt overens med og det setter jeg så pris på. Nå bare gleder vi oss til dette styret med corona er ferdig så vi kan nyte fine kvelder sammen også. Både hun og jeg er litt coronapoliti, så vi drøyer den. Og jammen meg er de glad i å spille Liverpool de også. JIPPI! Tenk at vi har vært naboer i 8 år! Ting tar litt tid innimellom, men det er sikkert en mening med det også <3

Ha en nydelig kveld videre

anjellie-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg