Fikk ikke sove……

Klokka nærmet seg halv tolv i går kveld og jeg lå å så på tv, duppet av innimellom, og tenkte “Nei, nå får jeg komme meg i seng, opp og hopp kvart over seks”.. Så jeg gjorde meg klar for å innta senga og se litt på tv der til jeg sovna. Noe som bruker å ta ca 1,5 minutter 🙄😴 Men jeg fikk ikke sove, jeg tenkte på skattemeldingen, skikkelig spent på den, og klarte ikke finne roen. “Skal jeg stå opp igjen og sjekke den tro?” Jeg VET jo at det kan ta lang tid, siden resten av Norge tenker det samme, altså det å sjekke den klokka 00.00 🤓 Men jeg bare måtte!!Argh…. irriterende, men som forventet, sove kunne jeg glemme nå, for nå skulle jeg vente, og vente og vente… 🤦‍♀️ Regnet med at det kom til å være som andre år, Rune eller jeg får igjen, og den andre må betale, æsj, jeg krysset fingrene for at i år, kunne vi ikke begge få igjen da? 🙏🙏 Måtte finne det ut, så da var det bare å sette på tv da. Sove kan jeg gjøre en annen gang. traallallaaaa… waiting game!! Og…… klokka 01.54 kom jeg inn… og phuuuuuu… i år ble det gevinst på oss begge, ikke i form av jippi, vi bestiller ferie og pusser opp badet type gevinst. Men la oss handle inn litt ekstra til St.hans i år type gevinst. Jeg er happy, Rune er happy, vi er HAPPY! Håper det gikk din vei i år også ❤

-Lene- 🌷

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg