Finner alltid noen små gullkorn underveis

“I dag startet vi dagen med å utløse brannalarmen når vi skulle fyre i peisen, shit happends. Men fy fader for et leven det blir når den utløses, ingen tvil om at vi vil våkne hvis den går i løpet av natten og det er jo betryggende for å si det sånn” 

Herlighet så treg jeg har vært i dag med å komme med et blogginnlegg, men bedre sent enn aldri tenker jeg. Dagen i dag har jo bare flydd av sted og det skjer jo innimellom. Jeg har funnet litt forskjellig snadder på wish i dag til både innpakning av julegaver og pynt til bordet. Elsker den nettbutikken! Jeg kan sitte og saumfare den i lange tider uten å bli lei. Finner alltid noen små gullkorn underveis.

 

 Er du en duppeditt elsker?

 

Den som leter finner tenker jeg når jeg enten er i en slik butikk med duppeditter eller er på nett og det viser seg jo å være sant. Ting man kanskje ikke har tenkt over at man trenger, men som er kjekt å ha likevel. Tenk å hatt en wish butikk og gått i da, det hadde vært noe det. Et lokale der Ikea hadde vært en liten jokerbutikk i forhold til den. Kanskje en mening med at det ikke finnes.

Nå skal jeg wish’e litt til, ha en fin kveld alle sammen.

mariposa-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

 

 

10 kommentarer

Siste innlegg