Følelsen det gir fanges ikke på film!

Våre dager frem mot jul ble helt annerledes enn det som planen var så i dag har vi rett og slett satt i gang et prosjekt vi egentlig skulle ta etter jul. Men, det er kjekt å ha noe å holde på med i dagene før selveste julaften, så vi har vært i garasjen i hele dag og har kommet et godt stykke på vei. Litt av en jobb, men dette blir bra og igjen gleder jeg meg til å vise. Mens jeg sto der med maskiner i hånda så jeg plutselig at det lyste opp rosa farge der inne og når jeg snudde meg så holdte jeg på å dåne et øyeblikk.

 

Følelser er ikke alltid like omtenksomme, de melder ikke alltid fra om at de er på vei

 

Altså for en farge som bredte seg utenfor vinduet, lenge siden jeg har sett så intens farge av himmelens fyrverkeri. Vakkert og som dere som har fulgt meg en stund vet så elsker jeg dette og jeg blir aldri mett av å se på dette. I dag orket jeg ikke å dra ned til vannet, men angrer nesten litt. Men, jeg regner med at det kommer flere slike farger i løpet av vinteren. Og for å være ærlig så er vel 6000 av mine 10000 bilder i icloud av akkurat dette. Men følelsen det gir fanges ikke på film!

Kvelden skal brukes litt foran tv og litt til gaveinnpakning, en veldig rolig og avslappende kveld blir det jo som vanlig. Selv om at jeg egentlig har lyst til å bake noe. Ha en fin lørdagskveld

gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg