For 1 time siden!

DA er vinterferien i gang og det føles som om at det er iskaldt ute, ikke vet jeg for jeg har ikke vært ute enda. Men altså ifølge iphone min så er det 0 grader, det er jo ikke akkurat iskaldt. Været er som det er, det er i hvert fall ikke noe man får gjort noe med. Helgen har vært fin og i går ble det tur, bursdagsfeiring og Farmen på skjermen etter det. Isak, en verdig vinner. Hipp hipp hurra for seier i både det og kjærleiken.  

 

I dag så skal vi en tur på megaflis, kjekt å få et lite innblikk i hva det meste kan komme til å koste når det kommer til badet. Vi VET at det blir dyrt, men hvor dyrt liksom å komme i gang i hvert fall? Det er spennende dette og jeg kan ikke vente til det er helt ferdig, jeg har heldigvis is i magen og vet jeg må ha det en stund. Men, nå må jeg få på meg fillene for jeg har en stk Rune som er klar…. for 1 time siden!

Ha en strålende dag alle sammen 

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

  

 

 

10 kommentarer

Siste innlegg