For en fin sommerdag..

Jeg tror jeg kunne bodd en plass der det er sol hele året, der sommerkvelder aldri tar slutt. Så kunne jeg reist på ferie til snøen om jeg hadde ønsket det. For jeg koser meg så utrolig når vi kan være ute og alle har lyst å finne på ting, og at vi er mange til middag og det bare er kos. Det er liv ute, og det liker jeg…

Her har det i dag vært bading, spill og samvær. Noen har spist grillmat og noen har spist reker, skikkelig sommer. Og når jeg kjenner lukten av reker så strømmer minner fra Tromsø på. For den lukten, det er Tromsø for meg ❤Ble jammen meg noen sommerlige drikkeglass også 😊 Ja takk til flere slike dager…

“Sol ute, sol inne, sol i hjertet, sol i sinnet”

-Lene- 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg