For en gangs skyld så vant jeg!

I dag er det påskeaften og det har regnet stort sett hele dagen, det har vært litt deilig faktisk. Vi har bare kost oss sammen inne i hele dag, sett litt på tv og tatt en powernap på sofaen. Vi skulle lage påskemiddag i dag med lammestek, men “heldigvis” hadde Rune glemt å ta den opp av frysa. Jeg er ikke så glad i lam kan du si, men tradisjon tro så må det et måltid til med lam. Så da blir’re stek i morgen.

 

PÅSKEN ER VELDIG FIN OG ALLE KOSER SEG HJEMME

 

Vi har spilt monopol, og det gikk raskt nedover for de andre når både rådhusplassen og bygdøy alle fikk 4 hus på hver. Eid av meg og akkurat det skjer ikke ofte, for jeg har så uflaks når det kommer til spill. Men i kveld hadde jeg jammen meg flaks og for en gangs skyld så vant jeg! Hver lørdag spiller vi alle mot 1, det er engasjerende og gøy. Jeg tar de første spørsmålene fra kontoret i dag, men da er jeg ihvertfall med når jeg er ferdig her.

Håper dere koser dere også på påskeaften ❤🐣❤

PÅSKEKLEM

honey-script-font

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg