For en morgen jeg hadde i dag……

I dag sto jeg opp før klokken 05. Litt for tidlig, men enkelte dager er det helt ok. Ja, jeg kunne lagt meg igjen, men klokka sto på vekking 06.30 likevel. Og litt morgen tid for meg selv er helt ok. Her er litt av hva jeg har gjort på mine tidlige timer i dag.. for en morgen, aldri vært så effektiv så tidlig før.. Og jammen meg ga det meg energi for hele dagen, frem til nå…….

05.10 Bake ei kake

I dag skulle jeg bake en kake så kunne like gjerne gjøre det nå. Her trengs det konsentrasjon, så litt kaldt vann i ansiktet og så sette i gang. Måle opp ingredienser, men så klart manglet jeg bakepapir så da måtte jeg vente på at butikken skulle åpne klokka 07.00..blæh..05.30 gikk jeg en tur

La en iskaffe i frysa så den skulle være kald og god og i mellomtiden kledde jeg på meg skjerf og jakke. Tok med meg bikkja og gikk en tur i vinden, det var friskt og veldig veldig mørkt. Følte meg kjapt litt mer uthvilt der jeg gikk redd i mørket med ei bikkje som ikke skjønte noe, han bruker IKKE å få tur så tidlig.

06.10 ansiktsmaske

Nå var det iskaffe tid (trodde jeg) Slang på ei ansiksmaske som jeg liker så godt, tenkte at det var lurt når jeg nøt iskaffen, vel.. bad move, såpe og kaffe smaker ikke godt sammen. For den skummer skikkelig denne maska etterhvert….Så da gikk iskaffen i kjøleskapet så lenge.

06.53 drar på Coop Extra

Sitter i bilen utenfor butikken og venter på at dørene skal åpne. Så tidlig er jeg jo aldri på butikken da, men må man så må man. Fordelen var jo å kjøpe ferskt rundstykke og smoothie, så da var det ikke så feil likevel. Og kaken kom seg til slutt inn i ovnen.07.15 Dusj

Satte på dusjen og i dag tok jeg den så varm at jeg grøsset når jeg gikk inn under strålen, det er bare så godt egentlig samtidig som at det er litt vondt også på en måte. Etterhvert blir det jo bare nytelse, og jeg brukte body skrubb og tok hårkur. Nå var jeg ihvertfall veldig opplagt…

07.50 Frokost og blogglesing

Lagde litt frokost, dette er det beste jeg kan få til frokost faktisk. Skulle egentlig ha det på lørdag, men det ble det ikke noe av. Og den smoothien her med smak av eple, pære, bringebær og banan er bare så god. Anbefaler den på det sterkeste.08.45 Negler

Nå fant jeg ut at jeg ville fikse neglene mine, og siden jeg har et lite BB som jeg holder og koser med hele tiden så ble det i dag ikke lange negler. Men fine ble de da, syns jeg ihvertfall..Litt søl da men det er fiksa nå…09.30 Blogg

Nå var det blogging på gang. Og når det var publisert så gikk resten av dagen av seg selv, jeg hadde energi, men det er mer enn jeg kan si nå… fy så trøtt.. Men alt i alt har jeg hatt en fin dag, og det håper jeg så klart du har hatt også. Og ha en fin kveld 😘
signature-fonts
Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg