For første gang er jeg glad for at jeg har en vond erfaring…

Dagene er stort sett gode for meg, men noen dager blir ekstra gode når jeg vet jeg har nådd noen med det jeg har skrevet. Når jeg vet at jeg har gitt de beste rådene jeg kan, når jeg kan dele min erfaring og mine tips og triks. Da smiler livet til meg, da føler jeg at jeg har oppnådd noe bra. Det skal ikke mer til enn at jeg vet at EN person kanskje har det litt bedre enn før etter en samtale med meg.

For i dag er en slik dag, jeg har nådd en person, jeg har skrevet noe som har truffet noen i hjerte og det gjør meg så utrolig godt på en måte. Og det at den personen forteller meg det og spør meg om råd gjør meg varm om hjerte. At jeg kan bidra, at jeg kan hjelpe. Jeg har svar på noe noen trenger å vite, noe noen prøver å takle, noen som har det slik jeg har hatt det.

Jeg har alltid hatt den tanken at ting skjer for en grunn og at det er en mening med alt. Og akkurat i dag var jeg for første gang i mitt liv glad for at jeg hadde en vond erfaring som gjorde at jeg kunne strekke ut en hånd og gi gode råd. Jeg får vondt av at jeg vet det er mange som har det slik, men jeg har troen på at det en dag blir bra… Du kan hvis du vil  ❤

Ha troen på deg selv
signature-fonts
Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg