For han er det en selvfølge

Når jeg våknet i dag så jeg fort at min kjære hadde forlatt sengen, det betydde jo at klokka var mer enn 07 i hvert fall. Han står aldri opp frivillig før den tid så da kunne jo jeg stå opp også. Fant han ikke noen plass her oppe da og når jeg gikk ned for å se om han var der var han jammen meg i full sving med vaskebøtta. Altså slike ting gjør meg så utrolig glad og det betyr så mye at han gjør dette.

 

Når han var ferdig nede så gikk han i gang med å vaske alle vinduene utvendig, da var det bare for meg å sette i gang med med innvendig vask. Kan jo ikke bare se på når han er så effektiv.

 

Jeg tror jeg må diske opp med noe snadder til han en av dagene, det fortjener han. Han skal i hvertfall få lov til å ligge på sofaen når jeg skal lage middag i dag. For meg er det helt greit at jeg skal ta meg av vask av hus, for han er det en selvfølge at han skal bidra. Og jeg liker det, men i morgen tidlig skal jeg gå løs på stua oppe, da skal den vaskes grundig av meg og det blir godt. Så er det påskeferie, kos og sol på menyen. Kanskje en liten corona (øl) også skal nytes i solen i morgen. Påskestemninga lager vi sjæl!

congrats-calligraphy-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

 

 

 

4 kommentarer
    1. Fint å ha en mann som trår til med det meste..har en sånn jeg også 🙂 Skolebrød er en favoritt til kaffen..nam… Fiiiint bilde av deg… God påske <3

    2. Ja, det må jeg si 🙂 imponerende med en sånn mann 🙂 Nå blir det påskerent og fint da, og dere kan kose dere 🙂 Ha en fin kveld Lene <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg