For noen er det en vane, for meg så er det en opptur!

Da var det jammen meg morgen igjen og jeg kan ikke si at jeg sover fryktelig lenge om morgenen. Innimellom så hadde det vært veldig hyggelig, men så lenge det ikke er slik det er så er det bare å sette i gang dagen da. Noe som også er helt greit når jeg først har kommet meg opp. Det som derimot ikke er helt greit er at jeg ønsker å sove litt lenger, men ikke får det til.

 

For noen er det en vane, for meg så er det en opptur! Og jeg har DERE å takke for at dere er innom bloggen min, jeg er så takknemlig ❤

 

Nok om min søvn, det var veldig moro å oppdage at jeg har fått en fin plassering i dag. Det er nemlig ikke hver dag jeg ligger på plass nr 39 på lista, har til og med sånn runding med bilde på og greier. Kanskje jeg skulle ha skrevet om mamma hver dag. Det motiverer i hvert fall med en bra listeplassering, det skal jeg innrømme. For noen er det en vane, for meg så er det en opptur! Det betyr ikke alt, men det betyr litt (les mye) så klart.

I dag så skal det tegnes, planlegges og vi skal komme til en enighet om hvordan taket over sitteplassen skal bli. Vi er nesten helt enige og jeg er helt sikker på at vi blir helt enige etter en liten planleggingstime. Det skiller bare et par småting som gjør at vi må planlegge det litt til. Gleder meg til vi slipper å springe som gale for å få inn ting under en regnskur. Det skal bli utrolig godt!

 

Men først….. sprekk i røret til bassenget!!!! 

 

Det er jo til og med meldt litt alright være nærmere helgen, DET er virkelig noe å se frem til. Nå skal jeg finne frem et par knekkebrød, slenge på litt ost og få satt i gang maskineriet. Første på agendaen er å håpe på at vi (les Rune) får fikset sprekken på røret uten at vi må tømme bassenget……IGJEN! Ønsker deg en fin dag, håper du skal gjøre noe som gjør deg glad, hvis ikke finn på noe som gjør deg glad.

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

8 kommentarer

Siste innlegg