For noen er dette normale hverdager

God morgen Norge! Ny dag, ny helg og den aller siste søndagen i advent er her allerede i morgen. Julen nærmer seg med stormskritt og det er en annerledes jul i vente….igjen. Håper av hele mitt hjerte at dette er den aller siste gangen vi må ha det slik. Jeg husker at vi i fjor gledet oss til denne julen hvor alt skulle være normalt igjen, men neida så feil kan man ta. Det er ikke bare enkelt og være optimist hele tiden, spesielt når det går ut over muligheten til å være sammen med alle man er glad i.

 

Enkelte ting er utenfor vår kontroll og vi får ikke gjort noe med situasjonen, så man har jo ikke annet valg enn å gjøre det aller aller beste man kan ang dette.

 

Tanken min går jo til de som faktisk har det slik HELE tiden, hver jul, hver dag, pandemi eller ei. Ensomme sjeler som ikke har noen, DET er skikkelig trist å tenke på og det er sikkert flere enn jeg kan tenke meg dette gjelder. Vi vet at dette for vår del er midlertidig og det vil gå over, men for noen vil det aldri gå over faktisk. Det gjør ikke ting lettere for oss, men det setter det hele i perspektiv. For noen går pandemiens begrensninger aldri over, for noen er dette normale hverdager.

Dagens tanker

gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

6 kommentarer
    1. Fallet er større når en er optimist, men en trenger ikke være pessimist, et sted i mellom som realist passer meg bra. Fallet lavere og gledene større. Jeg tror du er god på å lage deg gode dager, så jula blir nok kos. Takk for at du er du Lene, leser dine gode ord i bloggen din, og de gir et lite løft, så vet du det 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg