For noen er verden lyseblå, for andre er den mørkegrå

Av en eller annen grunn så føles det som om at det nå er helt vanlige hverdager igjen og jeg syns ikke at det er helt feil. Rutiner er godt og etter en lang ferie fra vekkeklokker og de vanlige gjøremål prøver jeg nå å komme inn i rytme igjen. Det er bl.annet lenge siden jeg var her på bloggen og jeg skal starte smått og godt opp igjen for fullt nå. Det er 22 dager siden sist jeg blogget og det er jo LITT for lenge synes jeg. 

 

Vi dro en tur til Sverige for en liten stund tilbake og var så “heldige” å punktere skikkelig utenfor Nordby senteret. R kjøpte skum og prøvde å fylle opp med både luft og dette skummet, men neida, ingenting hjalp. Så vi ble værende på parkeringsplassen utenfor senteret fra kl 19.30 til litt over midnatt. DA kom viking og etter litt undersøkelser kom det negative svaret. 

 

For noen er verden lyseblå, for andre er den mørkegrå. Jeg tror det er ens humør som gir verden den rette kulør. For har man et godt humør så kommer man langt i slike situasjoner!

 

Bilen måtte på verksted og et nytt dekk måtte på, så derfor for meg en lang natt her vi sto, men HELDIGVIS tok han oss med til Norge, inn på verkstedet og byttet dekk. Flaks for oss så hadde han et brukt dekk liggende som passet vår felg. Så litt over 03 parkerte vi hjemme i gårdsplassen. Phuu! Og tenk, ingen sure miner eller klager å høre fra de 3 minste på turen, helt fantastisk. 

 

Sommeren ellers har vært fin, været gidder vi ikke å tenke på annet enn at vi i noen dager fremover nå skal få skikkelig sommervær. DIGG! Er klar for høst, skolestart og komme i gang med trening. Vi har nemlig bestemt oss for å starte på studio, det kan jo bli interessant for å si det sånn. Noen år siden sist, men det skal bli godt. Håper dere har hatt og har en fin sommer, det har jeg.  

chaumont-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

14 kommentarer
    1. Hei på deg 🙂 Godt å høre at ferien har vært lang og fin, og at du er tilbake fra ferie på bloggen også 😉 Har savnet deg her. Ferien min er behørlig dokumentert i bloggen, gjennom to måneder i Spania, men nå er jeg også hjemme i Norge igjen. Kos deg i fint vær og lykke til med oppstart på treningsstudio! 🙂

      1. Så hyggelig å høre 🥰
        Jeg har nok gått glipp av mange innlegg gjennom sommeren fra alle, håper å komme meg inn i lesing osv igjen nå fremover. Men, det har vært godt å fokusere på fam og ikke annet ♥️♥️♥️

    2. Koselig å se deg igjen 😘Jeg er i gang igjen på jobb etc, da er ting litt hverdag selv om det er sol og varmt etc. Fint å høre det skal blogges mer. Jeg sikkert mindre 😂

      1. Takk for det, det er hyggelig å høre. Hverdagen kan være fin kombinert med jobb og sol også ❤ Blir mer fremover nå, kjekt å komme igang igjen, men det skal også sies at det tar litt tid å komme inn i den riktige flow’en igjen🫶

    3. Hei på deg igjen! Du har vært savna! Bra at du har kosa deg i sommer – jeg har tro på at godt humør bedrer det meste! Kjedelig å punktere da…..! Jeg er så glad i ferie, så jeg syns det har vært litt trist etter den var ferdig, men….. klem 🙂

    4. Hei på deg 😁
      Godt dere fikk hjelp 🚘

      Ja jeg kjenner på at det skal bli godt å få lande litt… tilbake til det vante 😄

      1. Det tok tid, men heldigvis ble det bra til slutt. Ja det er noe med den vanlige hverdagen, altså jeg nyter sommeren, men denne gangen er det ok at høsten kommer også 🥰🥰🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg