Før var det bare interiør, nå er det bare baby….

Jeg elsker å kikke rundt på nett etter interiør ting, for jeg er veldig glad i det. Men i det siste så søker jeg alltid på babyting først..og glemmer interiøret.  Er jeg i butikker så er det baby avdelingen først. For mini melder snart sin ankomst og da har jeg bare lyst å shoppe til henne hele tiden… Falt pladask for disse tingene inne på mariuskids.no, herregud så mye fint de har 😍 Åh jeg blir bare sprø av alt det vakre som finnes å få kjøpt, og ull og bambus er jo bare en favoritt siden hun blir født på høsten. Se på denne vakre kjolen her, dån sier jeg bare. Kjenner at det kan bli dyrt å få barnebarn, men det er jo bare slik det er. En søt kjole som denne skal hun jo så absolutt ha, omg skjønner dere at jeg blir litt gal her. Det er ikke litt fine ting, men MYE.. Det heter seg at kjærlighet gjør blind, men kjærlighet kan også gjøre en farmor sprø, det skal være sikkert og visst. Men heldigvis sprø på en bra måte da. Kjenner jeg allerede tenker at hun må være varm på hender og føtter, noe jeg vet hun kommer til å være uansett, men kan ikke la være… se på disse skjønneste tingene her da ❤

Etterhvert så skal hun jo også spise her ved bordet, og da må jeg være forberedt. Så et slikt mat sett må jeg jo ha her til lille kommer på middags besøk, og selv om at det er en stund til ennå så må jeg bare ha det.
Nå skal jeg klikke meg ut av babybobla og inn i rydde opp modus ❤

Ønsker dere en strålende dag, det skal jeg ha…
signature-fonts

 

 

 

6 kommentarer

Siste innlegg