Forandring fryder

Reklame | posterstore.no

Det skal ikke mer til enn å bytte ut et bilde eller tre på veggene før en forandring kommer frem. Jeg har lenge hatt lyst til å ha noen andre motiver på veggene her i stua, men jeg har vært usikker på hva. Men med alle de mulighetene som er inne på posterstore.no så fant jeg noe som jeg virkelig falt for. Posters med litt høst/vinter motiv er ikke feil nå fremover. Fargene passet perfekt til veggen min og det ble så fint syns jeg.

 

Forandring fryder

 

Vi har jo også byttet litt om på rommene her i huset slik at alle skulle få hvert sitt soverom, ikke Rune og jeg da så klart, men de andre. Tiden var inne for det nå, men da trengte vi litt posters til et av rommene. Valget falt da på disse 2, sminke er tingen for tiden så da passet jo dette godt pluss at de står i stil til rommet ellers. Det viktigste er at man er fornøyd og jeg kan ikke si at jeg noen gang har vært misfornøyd med produktene fra posterstore.

Jeg har vært fast kunde hos dem i lang tid og kan derfor anbefale dem på det sterkeste. For det første så leveres ordren lynkjapt, du behøver ikke å gå i dagevis å vente på varer. Og kvalitet på alt er superbra, jeg er ihvertfall super fornøyd. Nå kan du få 45 % avslag på alle posters, ikke på selection og ikke på rammer, men alt annet. Bruk koden lenetårnes45 i kassen og gjør et kupp på posterstore du også. Koden var i 7 dager fra i dag.

Ha en fin ny uke alle sammen

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg