Forandring kan fryde!

Nå skulle jeg egentlig sitti under pleddet på sofaen og sett på julefilm, i stedet har jeg vært litt rundt omkring på sosiale medier og kikket litt og da flyr tiden så fort. Jeg tror ikke jeg rekker å se på film i dag faktisk da jeg også må pakke julegaver som skal leveres i morgen. Men, hvis jeg tenker meg om så kan jeg faktisk pakke gaver foran tv’n. Det å slå 2 fluer i en smekk er en bra ting.

 

Forandring kan fryde!

 

Jeg tenker så mye på forandringer jeg har lyst til å gjøre på bloggen min om dagen, jeg har planer om å gjøre noe. Jeg er bare usikker på hva enda. Jeg syns det å ha en hverdagsblogg er fint og jeg trives med det, men jeg vil ha noen innslag av andre temaer også. Håper jeg kommer opp med en ide både dere og jeg blir fornøyd med. Jeg får fortsatt tenke litt mer på det og hyl ut om du har en ide til meg.

gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

 

 

 

4 kommentarer
    1. Kan du ikke gjøre det så enkelt som å ha hverdagsblogg som fundament – og så spe på med noe du er engasjert i akkurat da ?? Uansett – masse lykke til, og spent på hva du finner på !

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg