Forandring MÅ til på slike prosjekter!

Dere som følger meg vet at det er ikke bare en gang jeg har ristet på hodet av meg selv og mine issues. Når jeg skulle legge meg i går gikk jeg inn på yr appen for å sjekke om det skulle blåse slik hele natten. Der sto det at det var meldt mye tordenvær i natt, vel da ble jo jeg liggende våken da og “vente” på det. Jeg ødelegger ofte min egen nattesøvn ved slike dumme ting, for tordenværet kom aldri. Ikke så lenge jeg var våken i hvert fall, så dermed ødela jeg for meg selv. Blæææh! 

 

Uansett, en ny dag er i gang og det er bare å smile og late som jeg er opplagt så blir nok dette en bra dag. Jeg er nå ferdig med å pusse opp lyktene og etter min smak så ble dem veldig fine. Jeg skrapte av gammel maling, pusset og grunnet dem. Malte første strøk med svart interiørmaling før jeg sprayet 2 lag med matt sort spray. Toppene grunnet jeg først for så å spraye dem i gull, det samme gjorde jeg med festene og låsene også.  Moro når “gammelt” blir “nytt” spør du meg.

Lyktene var fine i denne fargen også, men når jeg først skal pusse opp noe så er entusiasmen 100% økt når jeg vet at en forandring vil skje. Kjedelig å skrape, pusse for så å male i samme farge. BOOOORING! Forandring MÅ til på slike prosjekter! Slik ble de etter makeover’n.

Ha en fin fin Tirsdag 🥰

radith-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

 

14 kommentarer

Siste innlegg