Fordi det betyr noe for meg…

Endelig er det sol ute, og jeg sitter ute nå å nyter varmen litt før jeg må inn på mitt hobbyrom å få gjort unna litt arbeid. Skulle ønske jeg kunne tenke at jeg tar det i kveld eller noe, men nei, det må gjøres nå. Så istedet for å sutre for det, så VET jeg at det er meldt godt vær en hel uke.. jippi. Så da fant jeg en positiv ting med at jeg må jobbe i dag, og da går det så mye bedre 😊 I går så kikket jeg gjennom noen av mine klokker, ringer og armbånd. Jeg har en tendens til å ta vare på ALT jeg har kjøpt opp igjennom alle år, og fått i gave. Jeg elsker fortsatt bling, men kanskje ikke på samme måte som før, da måtte alt blinge.Endel av både ringer og klokker har mistet noen steiner, men det får bare være, de skal forbli fordet ❤Disse er noen av tingene jeg har tatt vare på i mange mange år, de har verdi for meg da endel av det er gaver ❤ Alt er så klart ikke like pent lenger, men fordi det betyr noe for meg så er de fortsatt her. Og heldigvis tok jeg vare på alt for det passet meg perfekt da vi lagde garderoben vår, der jeg har 2 store smykkeskuffer.

Nå har jeg bestilt et armbånd jeg gleder meg til å få fra nettbutikken til Camilla Harket, sjekk ut hennes Instagram, hun har så utrolig mye fint i nettbutikken sin. Håper dere har en fin dag så langt, nå skal jeg pakke sammen her og komme meg inn for å sette igang med dagens arbeid 😊

Følg meg gjerne på Instagram også 😘

-Lene- 🌷

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg