Første gangen på lenge jeg gleder meg….

Huset er pyntet, maten er klar og mine venninner har ankommet. Selv om at det kræsjet med andre julebord for noen så kunne ihvertfall noen komme. Og moro skal vi ha det, det er første gangen på lenge jeg gleder meg til en fest. Det lover godt, morgendagen får bli som den blir. Vi skal ihvertfall kose oss masse i kveld.Jeg serverer helstekt indrefile med godt tilbehør, det er alltid er suksess. Så satser på at det blir det i kveld også. Dagen i dag har vært helt herlig, jeg har vært alene i nesten hele dag. Det er nesten et must når man skal gjøre klart, da er det godt å ha tomt hus.Vil også si takk til fine meldinger jeg har fått etter noen av innleggene mine i det siste. Det setter jeg ekstremt pris på. Håper alle får en fin kveld i kveld og en god søndag. Klem fra meg til dere <3
gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg