Fra A til Å om meg….

Allsidig: Jeg er ikke geni på en spesifikk ting, men jeg kan litt om mye.

Besjeden: Kommer jeg alene i en situasjon der det er mange folk fra før, da sliter jeg.

Cellulitter: Oh yeah, både en og to og tre.

Distre: Vel, dette ordet kunne vel kanskje vært mellomnavnet mitt. Så ja, jeg er distre.

Egoistisk: Jeg er absolutt IKKE egoistisk, og det er jeg glad for.

Farmor: 2 mnd igjen og jeg er FARMOR ❤

Gavmild: Ja det er jeg, og jeg kunne gitt så mye mer om jeg hadde hatt mulighet.

Humor: Det finnes veldig mye humor i meg, og det er en viktig del av mitt liv, latter er viktig.

Inkontinent: Ja, det har jeg faktisk vært etter fødsel, men det ble operert for MAAANGE år siden,er så god som ny.

Jovial: Jeg anser meg selv som veldig jovial.

Klumsete: Snubler lett i mine egne bein og surrer med navn og steder, så ja veldig klumsete.

Larvik: Min hjemby.

Mamma: Har verdens beste mamma, og er mamma selv.

Naiv: Jeg er naiv, tror på det meste jeg leser og hører om, og noen kan ha det gøy med fortellinger til meg.

Optimist: Mitt motto er alt ordner seg til slutt.

Perfeksjonist: Litt for mye til tider.

Q-tips: Helt avhengig av dette.

Rune: Min kjære forlovede og fine samboer.

Sjalusi: Ja jeg er sjalu, men ikke hysterisk.

Tromsø: Mine foreldres hjemby.

Urettferdighet: Det er noe av det verste jeg kan se, lese om, høre om og oppleve av mennesker.

Verdifull: Dagen i dag er verdifull, den får vi aldri igjen.

Weber: Vi har en webergrill som er den beste vi har hatt.

X-games: Det har jeg sett på faktisk, men ikke fast hver gang.

Ydmykhet: Jeg har ikke problemer med å innrømme feil og svakheter. Heller ikke problemer med å se andres sider av en sak, og sier unnskyld hvis jeg tar feil.

Zalando: En nettbutikk jeg ELSKER å handle fra.

Ærlighet: Et ord som har stor betydning i alle sammenheng, og jeg setter veldig pris på ærlige mennesker.

Øvelse: Gir ikke opp, jeg vet at øvelse gjør mester.

Åpenhet: Jeg er en åpen person som deler mye av meg selv, men jeg jobber med å åpne meg mer.

Håper dere likte dette, jeg syns det var moro. Ha en fin fin kveld 😊

-Lene-

 

 

 

6 kommentarer

Siste innlegg