Fra kaos til drømmebad del 10

I dag sto vi opp med godt mot, klare til å sette i gang med flisene. Men, da vi målte på gulvet sa ryggen til R klikk igjen. Det passer jo alltid dårlig, men det er jo ikke akkurat noe man kan velge, sånn er det med prolaps. Arbeidsklærne var på, flisene bært (båret)inn, så da fikk jeg ta på meg tøffetryne for jeg bestemte meg for at jeg skulle legge fliser uansett. Så i dag har jeg faktisk lagt alle gulvflisene selv, R hjalp til med kutting med vinkelsliperen, blanding av lim og noen kutt på flisekutter’n.  

 

Heldigvis mestret jeg flisekutteren, den var forresten meget god. Jeg må si jeg er litt stolt av meg selv og selv om at det tok lang tid så ble det veldig bra. En litt irritert mann her i huset pga ryggen, men også en stolt mann over min arbeidsinnsats.  

 

Nå er gulvet ferdig, bortsett fra inni dusjen, flisene vi skal ha der kommer ikke før om en uke. Men det er 4 vegger også så klart som skal ha fliser, så nok å finne på, men NÅ er det 2 døgns pause. Det tenker jeg passer perfekt for både rygger og støle kropper, kjenner det allerede at dagen i morgen kan inneholde en merkelig gange hehe.  Jeg er såå utrolig glad for at vi er i gang og at alt forarbeid ligger bak oss, nå begynner jeg å se en ende på dette og det er en jækla god følelse. DET er ihvertfall sikkert! 

Innlegg 1-9 av dette prosjektet finner du HER🤩

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

10 kommentarer
    1. Neimen huff da, det var da forgjort at ryggen hans skulle krangle igjen, masse god bedring til han. Du har jammen gjort litt av en jobb, så da fortjener du en pause 🥰

    2. Så flinke dere er, begge. Og du imponerer. Ønsker god bedring til han med tyggen, prolaps er noe dritt. Fin tirsdag (skrev faktisk mandag først, ha, ha).

      1. Vi er et godt team og komplementerer hverandre. Takk, håper at et par dagers hvile gjør underverker🥰

        Ja, det er ikke så rart, jeg tenker mandag jeg også hehe

    3. Herlighet – ille plaga..stakkars fyr, da 😲
      Men med det sagt – du har all grunn til å være stolt av dæ sjøl, tøffa.. for han tygesen skal vite at de aller fleste kvinnfolk hadde nok satt seg ned i sofa og venta på at ridderen i ei eller anna rustning skulle bli bra igjen, og komme til unnsetning. 🥰

      1. Ja kjipt altså, la oss håpe det går fort over🙏

        Takk så hyggelig sagt, jeg er ikke typen som bare slår fra meg et arbeidstykke som er planlagt, men jeg trodde ikke jeg skulle prøve meg på akkurat denne jobben. Det jeg ikke kan får jeg sikkert til slo over meg og jammen…. DET GIKK🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg