Fra kaos til drømmebad del 11

Nå er det 1,5 måned siden vi satte i gang med å rive det gamle badet og siden den gang har det egentlig gått i ett her i huset. Siden vi skulle blende den opprinnelige dodøra så kjørte vi på med ny gang også. Kan ikke si jeg angrer på det for det ble en så mye bedre løsning. I går ble siste flis av de store lagt på og nå gjenstår bare dusjgulvet og fy søren så utrolig deilig det er å ha kommet så langt. 

 

Tror jeg har utviklet et par muskler jeg ikke visste jeg hadde i løpet av de siste 2 månedene!

 

I morgen kommer elektriker for å gi oss lys og rørlegger skal koble vann i sisterna der toalettet kommer. Jeg syns jeg begynner å se en helt vanlig hverdag komme nærmere og nærmere. Og DET er virkelig noe jeg ser frem imot. Nå kan jeg faktisk begynne å se på litt stæsj som håndklær, såpedispensere osv. Min favorittdel med nytt bad, elsker nemlig stæsj. Nå skal jeg vise et bilde til, så kommer det ikke mer før det er ferdig.  

Ønsker dere en fin Søndag 🥰 Del 1-10 kan du lese HER 

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

25 kommentarer

Siste innlegg