Fra kaos til drømmebad del 12..resultatet!

  
Det er nå eksakt 2 måneder siden vi satte i gang med badet og at jeg nå kan si at det er komplett ferdig er så godt at jeg har faktisk ikke ord for det. På veien har vi ikke møtt på mange problem, men jeg skal heller ikke si at det har gått helt smertefritt på alle plan. Første problemet som dukker opp (vi laget oss) var når vi støpte for mange sekker og måtte slipe ned gulvet. Da ble jeg så frustrert at jeg gråt litt faktisk!  

 

Men, problemer er til for å løses så da gjorde vi nettopp det, drittjobb, men det ble slipt ned. Andre problemet var fugerester etter epoxy fug som ALDRI gikk bort, jobber fortsatt med saken. Andre som kommer innom ser det absolutt ikke, men jeg gjør det og det er ikke greit. Vi er på saken til en løsning. Bortsett fra det har det vært et og annet kutt i en finger og vonde rygger. 

 

Men kjære dere, NÅ er det helt ferdig og jeg er lykkelig, det ble akkurat slik jeg planla det og vi har gjort en kjempejobb spør du meg. Rune er dyktig og ja ok litt dyktig jeg også da. Så nå har kaoset blitt til drømmebad og fra i dag kan vi nyte det. Hele prosessen kan du lese HER og dette er siste innlegg i denne kategorien for alltid, håper at dette var det siste badet vi skal pusse opp noen gang. Phuuuu!

Flisene har faktisk samme farge på vegg og gulv, men det ville ikke kamera vise hehe. Takk for følge på denne reisen og nå skal jeg ut å handle blomster til uteplassen. Ha en fin fin lørdag alle sammen ❤

luxurious-script-font🌻

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

 

 

16 kommentarer

Siste innlegg