Fra kaos til drømmebad del 8

Det sto stille noen dager på badet da ryggen til Rune tok en pause. Det var egentlig helt greit, ikke at han fikk ryggproblemer, men pausen. Vi har jo stått på der inne dag og “natt” i lange tider nå. Men, jeg fikk tatt tak i andre ting som å male gangen, liste og få orden der. Og når han ble bedre hjalp han til slik at vi så å si ble ferdig med den delen. Så startet vi opp med badet igjen med friskt mot, så nå er ny isolasjon i taket på og takplater er satt opp, sparklet og er klare for maling. I går kveld var jeg her alene, så da kjørte jeg på med å sette i gang med membran jobben. Det var tidkrevende, men jeg hadde ikke akkurat noe annet å gjøre så why not. 

 

Når jobben blir litt ekstra slitsom og armer verker, så tenker jeg bare at jeg er heldig som har muligheten til å utføre jobb som dette, det er ikke en selvfølge for alle. Og det er viktig å tenke slik innimellom når man blir sliten og lei, det gir mot og styrke. 

 

Vi har laget innebygde hyller i dusjen og er det et sted som VIRKELIG må være vanntett så er det inni dusjområdet. Og alle kriker og kroker må tettes med membranbånd. Jeg som liker presisjonsarbeid og er litt perfeksjonist på enkelte ting likte egentlig jobben med hyllene heldigvis. Klipp og lim membranbånd var jo moro! Og dere, tenk at etter at taket er malt og membran jobben er ferdig så er neste steg fliser. OMG, det er så moro at vi har kommet dit, snart. Regner med at vi får begynt med det nå i påsken, noen forandringer i planene har det blitt og noen fliser kommer uka etter påske. Spennende ting er på gang og jeg gleder meg til sluttresultat.  

Flere innlegg fra denne kategorien kan du lese HER.

Ha en strålende palmesøndag ❤

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

16 kommentarer

Siste innlegg