Fra kaos til drømmebad del 9

Denne påsken var satt, det gjensto ikke mye før vi kunne begynne med flisene. ENDELIG! Flisekutter ble lånt og siden det er ferie, så hadde vi lange dager å jobbe på. Men, slik ble det ikke, ikke en eneste flis har kommet på plass og grunnen til det er vår egen skyld. For, rørleggeren skulle bytte avløpsrør, det som kommer opp av gulvet og vi glemte helt å få det gjort før påskeferien startet. Noe som betød at vi ikke får lagt membran på gulv og ikke flis!  

 

Dette var noe vi kunne fikse selv, det var bare en liten stuss av et rør som skulle nedi slik at vi kunne fortsette jobben. Og vi fikk hjelp til å få tak i rør også, så takknemlig for det, men det jeg ikke tenkte på da jeg ga dimensjonen på røret var at det er blåst opp et rørirør i avløpet. Så når vi fikk røret så passet det ikke så klart. Nok et “nederlag”! Da var det bare for meg å ta på meg maska som heter: “Sånn er det, ikke noe å gjøre med det”. Løfte opp humøret på min andre halvdel for det kunne jeg virkelig se dalte. 

 

Alle småting som skulle gjøres etter at flisene var lagt startet vi på da, så vi har byttet bunnventiler i vaskene på badet nede. Gjort ferdig den nye gangen, eller det skal males litt på ledninger og settes inn ei ny pære i lamper. Vi har malt tak og sprayet vegglampene i stua. Alltids noe å gjøre, så fikk bad være kaos frem til i dag for i dag skal vi ut og handle det vi trenger for å komme oss videre. Det aller viktigste man har når ting ikke går som dem skal er humøret og det man ikke kan gjøre noe med, må man bare godta. Drømmebad blir det til slutt likevel, det vet jeg. Enn så lenge så kan dere jo ta en titt på gangen før og etter. 

HER kan du lese alt om vårt prosjekt 🚿

Ha en fin fin påskeaften 🐣

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

16 kommentarer

Siste innlegg