Fra kaos til drømmebad

Nå har jakten på drømmebadet satt i gang for fullt og vi er klare til å brette opp ermene og få fart på sakene. Det er helt sykt hvordan det ser ut der nå, men er det ikke slik at det blir verre før det blir bedre med det meste? Vi kommer liksom ikke så mye lenger før rørlegger og elektriker har vært her, men når det er gjort så er vi klare. Skal ikke stå på arbeidslyst, den er på plass. Scala bad har altså så utrolig mange fine løsninger på baderomsinnredning og speil, den ene tingen er finere enn den andre.

 

Jeg har lyst til å vise litt fremgangen underveis, fra kaos til drømmebad. Og akkurat det har jeg planer om å kalle disse innleggene, så vet dere hvilke som handler om dette og ikke. Så følg med! Det er noen få ting jeg bare MÅ ha på mitt bad og det er radio, hvor hyggelig er det ikke å stå i dusjen med musikk rundt seg. Så på et speil i dag med innebygd bluetooth, det var jo bare så genialt, men det var ikke i den type speil jeg ønsker meg. Dette skal bli så gøy og jeg kan nesten ikke vente til det er ferdig. Jeg HAR is i magen og vet at det tar litt tid. iiiiiiiiiiik! For akkurat nå ser det slik ut.

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

14 kommentarer

Siste innlegg