Fra popcorn til…..

Dere vet popcorn plantingen min? Nå skjer det ting og jeg tenkte at jeg skulle vise dere fremgangen. Litt problemer med skjærer som tydeligvis ELSKER popcorn (forstår dem godt) så jeg har tatt inn pottene hver kveld i det siste. Vet ikke om det har betydning for foreløpig resultat, men føler at de fikk fart på seg da. Så langt så ser det nå slik ut.


Utrolig moro at det faktisk funker og at jeg ikke har hørt om dette før. Så for noen dager siden fylte jeg den største blomsterkassa jeg har med 4 pk popcorn og der begynner det å dukke opp bittesmå gress. Fascinert jeg og jammen meg blir det billig med prydgress på denne måten 🤩

Så da vet dere det, det FUNKER.

Ha en bra Tirsdag 🤩

brausepulver-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

25 kommentarer

Siste innlegg