Fra sølv til gull….

Reklame | I samarbeid med BGA Fotobutikk

Nå som jeg har begynt å ta inn litt gull i huset mitt så er det så mye som skulle vært byttet ut, men jeg må ta litt etter hvert. Vil jo ikke at ALT skal skinne i gull, men jeg er ikke komfortabel med for mye sølv lenger. Jeg elsker gull og sort detaljer, det er nesten litt sexy med den kombinasjonen. Så jeg har begynt å kikke litt etter speil med gullrammer. Foreløpig så har jeg satt bort sølvspeilet mitt,og inne på garderoben skal både rammer og speil få ny glød.Så da har jeg funnet en nettside som har så utrolig mange varianter av speil, og akkurat slike som jeg vil ha. I stuen både oppe og nede, pluss inni garderoben liker jeg speil som har litt kraftigere rammer og da er jo disse meget bra alternativer. De er litt rustikke og jeg digger dem 😍Dette er et fint veggspeil som hadde passet perfekt nede på veggen i kjellerstua, der nede har jeg ganske mye sort fra før, så med dette hadde jeg fått inn akkurat det jeg ønsker, gulldetaljer, ta en titt på dette her 😍Dette er et baroque veggspeil som jeg kunne tenkt meg i garderoben, et elegant flott speil som har en ramme som er kraftig og fin, elsker dette. Her finner du dette 😊 Det som også er en STOR fordel på denne nettsiden er at jeg kan kjøpe akkurat de størrelsene jeg ønsker da de lager etter eget mål, og med den rammen jeg skulle ønske å ha rundt speilet. Det er perfekt 😊

En annen ting er bordspeil som jeg er avhengig av når jeg skal sminke meg, og da er dette akkurat hva jeg er på utkikk etter.. Det jeg likte veldig godt med dette var at det er helt uten ramme, ikke noe som distraherer når man skal sminke seg, her kan du lese om dette 😊Gjør som meg og se på utvalget av mange fine speil på Bga Fotobutikk 😍

-Lene- 🌹

 

4 kommentarer

Siste innlegg