Fredag og gjør kokkejævel alt riktig?

Fredag og snart helg, det er ikke så verst syns jeg. Dagen i går var litt rar, men det var i går og i dag er i dag. I dag sto jeg opp med riktig bein først og føler at denne dagen blir en bra dag. Jeg skal ta frem støvbøtta og få bort støv her etterpå som jeg gjør hver fredag minst. Så må jeg dra på elkjøp, for nå er jeg virkelig lei av at kamera mitt ikke er på mitt lag. Jeg får ikke lastet over bilder og ikke har de riktig format heller… krise, nå trenger jeg bildene mine. Jeg har hatt en god natt søvn og er skikkelig opplagt i dag, det er så godt.

 

Jeg har nemlig lakenskrekk og liker ikke å legge meg før midnatt, av en eller annen grunn så må liksom klokka passere 00.00 først. I går så overså jeg klokka og la meg kl 23.00 og det var ikke det dummeste valget jeg kunne tatt. Jeg er litt sta også kan man si, og Rune sier det til meg hele tiden at jeg må glemme den klokka og legge meg når jeg er trøtt. Men det øret hører jeg ikke på, og bare det er jo helt håpløst vil jeg si. Men heldigvis så går det ikke utover noen andre enn meg hvis jeg har sovet lite og det er jo det viktigste.

Det er jo nesten som om at jeg skulle ha skrytt en annen tannlege hos tannlegen min..

Men altså over til overskriften, denne kokkejævelen gjør tydeligvis et inntrykk på min mamma, for hun skryter han såpass mye at jeg blir usikker på egen blogg.(ikke ta det HELT bokstavelig) Men hun sier: “Han skriver så fint, han har gode mellomrom og oversiktlige sider. Det er så lett å lese gjennom tekstene hans.”  Jeg er jo enig, men altså det er jo nesten som om at jeg skulle ha skrytt en annen tannlege hos tannlegen min. Så siden dette kommer fra min mamma som jeg respekterer så høyt, så har jeg tenkt over det mer enn jeg visste jeg skulle gjøre, spesielt siden jeg faktisk er enig med henne.

 

Hun har aldri klaget på at min blogg ikke er oversiktlig, hun skryter bare om min blogg også, men det er den påvirkningskraften da. Jeg tenker jo at man skal ta til seg all lærdom og tips man kan få. Men jeg måtte spørre henne: “Gjør kokkejævel alt riktig?” For det er ikke første gang hun har snakket om han. Så fra nå av så skal det bli mellomrom, men innholdet skal jeg ikke gjøre noe med, skal ikke leke hermegåsa me’n. Altså, du gjør en god jobb og er på toppen av en grunn. Kanskje det hjelper for meg også med litt større mellomrom.. spennende  🙏😜🤦‍♀️

 

Ønsker dere alle en knallfin fredag med eller uten mellomrom 😘

gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg