Fredag og kanskje date….

Endelig er det fredag, og hvis vi er heldige å rekker det, så blir det en date på oss i kveld. Men det spørs helt på hvor langt jeg kommer med det jeg driver med. Jeg krysser fingrene og satser på datenight ❤ Det er ekstremt lenge siden vi var ute å spiste sammen og jeg syns vi fortjener det nå, begge to. Så nå jobbes det på spreng (skynder meg sakte som Karianne i farmen sa)slik at jeg faktisk kanskje får tid til å sminke meg litt skikkelig også, det hadde vært gøy syns jeg.. Så i dag går jeg for litt lett mat (bolle) og en iskaffe så jeg får i meg noe underveis. Men det er lov i dag hehe. Hva er deres planer i helgen??Stor klem fra meg

-Lene- 😘

2 kommentarer
    1. Jeg har vært ute og truffet bloggvenninne og nå venninne Karidansen, etter jobb. Så har vi spist hjemmelaget mat her, og det er lenge siden 😀 Her har det vært restaurant og takeaway hver dag 😀 Kos dere om det blir date, eller uansett 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg