Frodith, sola vår!

Vi har alle dårlige dager, men en ting er sant, ingen sky er så mørk at sola ikke kan skinne igjennom. Og sola her inne på blogg.no det er deg det. Du er den mest fargerike personen jeg har “møtt”, og da snakker jeg ikke bare utvendig. Hos deg er det kjolefredag uansett vær, humør og dørstokkmil. Jeg må jo nevne Salt og Pepper også, de har jeg ikke sett på en stund, har jeg gått glipp av noe? Oversett noe eller har de vinterfri?

 

Du er ei flott, fantastisk dame

 

Du byr på deg selv gjennom tegninger og tekst og jeg koser meg med dine innlegg. Du er liksom en frisk pust som engasjerer deg i dine medbloggere. Selv om at covid henger over meg, så ville jeg veldig gjerne være med på din utfordring å tegne deg, glede deg litt. Så, ikke profftegning, men moro fordet. Her er mitt bidrag, håper du syns det var moro. Det var ihvertfall et avbrekk fra sofaen for meg.

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

 

 

26 kommentarer

Siste innlegg