Gavetips til ei venninne

Ofte så er det veldig vanskelig å vite hva man skal kjøpe til ei venninne som har alt. Derfor er det greit å bruke fantasien og kanskje lage noe som du selv hadde satt pris på. For min del så betyr det ikke noe om gaven er dyr eller ikke, det er omtanken i valget jeg setter høyest.❤ Denne krukken inneholder mange små lapper med ord som oppmuntrer, en tanke om personen, eller et lite ord for dagen. I min jentelunsj i julen kjøpte jeg slike krukker til alle venninnene som var her, med et personlig brev og noen lapper hvor jeg skrev ned positive og gode ting om hver og en av dem. Det ble tatt imot med en glede som varmet meg dypt i hjerte mitt, så da vil jeg anbefale dette videre 😘

-Lene- 🌹

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg