Gleder meg!

I dag har det vært en rolig og stille dag. I dag har det vært en stille og rolig, behagelig lørdag. Har ikke gjort noe spesielt egentlig, bortsett fra å holde litt orden her hjemme da. Spilt litt yatzy og varma meg foran peisen og det er så deilig. Nå har vi nettopp sett på skal vi danse finalen Alle gikk akkurat slik som vi trodde det skulle gå. I dag så hadde jeg faktisk ikke noen favoritt begge 2 var verdige vinnere.

 

Er det desember snart så jeg kan begynne å bake litt julesnacks og julekaker? Gleder meg!

 

I dag kom strømregningen og jeg var nesten litt nervøs når jeg skulle åpne den. Men den var egentlig helt vanlig, slik den bruker å være, så det var jo veldig positivt. Da er det bare å fortsette å være flink da med å bruke strømmen riktig. Akkurat som det er noe fasit på det! Håper dere har hatt en fin dag og gjort noe som har vært hyggelig å gjøre. Ønsker dere en god natt og håper dere får sove lenge i morgen. Det skal jeg!🙏

mariposa-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg