Gode ord er verdt mye og koster lite

Jeg har stort sett alltid vært en positiv person, men jeg som alle andre har dager da kanskje ting tynger litt mer enn andre. Og det som hjelper meg aller aller best da er gode ord fra mine nærmeste. Når jeg hadde bursdag så fikk jeg et kort av min aller beste venninne Linda som jeg ser på hver dag og spesielt på dager da jeg trenger litt ekstra oppmuntring. Det får meg til å smile og gir meg en god start på dagen min.

 

Gode ord er verdt mye og koster lite

 

Som vi alle vet så har ord makt, ord kan knekke deg og ord kan løfte deg opp. De kan gjøre så du mister håp, men de kan også få håpet opp. Ofte så er ord ord og handlinger det som teller. I dette tilfellet så betyr både ord og handlinger like mye. Hun er ingen taler akkurat som meg, men akkurat på denne dagen reiste hun seg faktisk opp og leste dette til meg, da skal jeg love deg tårene kom.

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

6 kommentarer

Siste innlegg