Godt for kropp og sjel

5 dager har det gått siden jeg sist var innom her og nå var det på tide. De siste dagene har vært fylt opp og det blir kanskje litt sånn på sommeren, spesielt på varme gode dager. På torsdag (eller var det Onsdag) reiste jeg til noen venner som lå med båten sin i Nevlunghavn, det var kos og ikke minst varmt og godt. 

 

Fredag ble vi sittende ute å skravle og spille kort med naboene. Lørdag var vi ute på Pakkhuset her i Larvik. Spiste og koste oss masse med venner. En perfekt helg syns jeg som avsluttes med masse avslapping og utetid, akkurat slik jeg liker det og vi er klar for en ukes ferie.

Det er så behagelig å fylle dagene med ting som gjør godt for kropp og sjel. Vi har “heldigvis” ingen prosjekter hengende over oss for tiden og bare det gjør at man slapper godt av.

Håper dere nyter sommeren ❤
allura-font

 

 

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

 

 

 

 

12 kommentarer
    1. Dette er å nyte 🙂
      Og det er det man skal sommerstid <3
      Jeg prøver å nyte men det har vært en stressende og travel tid i egentlig hele juni…. ryggen har slått seg vrang på en side og jeg må prøve puste…. og snart slipper det…. skal leie ut huset mitt nå og det er snart klart for levering av nøkkel. Man samler på mye og alt skal bort… nesten alt… Det er slitsomt å flytte på seg 😀

      Herlig bilde av deg og du nyter! klem

      1. Ja og dette har jeg gledet meg til lenge, denne følelsen av å bare nyte ☀️
        Ah ja da skjønner jeg at det er litt stressende, det blir nok godt å bli ferdig, spennende å flytte på seg da 🥰

        Nyt dagene og du, takk for at du er innom meg selv om at jeg selv er litt treg på kommentering ♥️♥️♥️

    2. Godt å høre at du nyter 🥰 Bloggen overlever sjøl om den ikke er første pri 😊Og sjøl om jeg er innom og legger ut innlegg hver dag, er jeg så i bakleksa med å lese, at jeg har gitt opp å ta igjen alt hos alle 🙈
      Ha en riktig flottersfin mandag ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg